2015. november 21., szombat

Légy bátor!

Drága leendő olvasóm!

Szeretettel köszöntelek az oldalon, mely a mai napon megnyitja kapuit. Egy olyan történetet fogok ide feltölteni, ami nagyon közel áll a szívemhez. Igazság szerint részben megtörtént eseményen alapszik, azt nem szeretném elárulni, hogy milyen és azt sem, hogy miért. A lényeg az, hogy mivel a saját bőrömön tapasztaltam/lom, némileg sokkal könnyebben tudom megírni a részeket. Terveim szerint hetente érkeznek a friss fejezetek, igény esetén előzetest is tudok hozni - ezt talán gyakrabban is - mindenesetre nagyon remélem, hogy felkeltem az érdeklődésed, és hamarosan visszatérsz az oldalra!

A prológus 2015. november 22-én érkezik

Addig is szeretnék veled megosztani néhány információt a történetről. Egy nagyszerű könyv adta meg a kezdő lökést arra, hogy komolyabban foglalkozzak vele. Ez pedig nem más, mint Jessica Sorensen - The Coincidence Of Callie & Kayden könyve. Mindenkinek csak ajánlani tudom, fantasztikus! És nem, mielőtt még mindenki arra gondolna, hogy loptam az ötletet, nem. Én csupán a fiú szereplő ötletét formáztam át a saját szempontom szerintire. Nem szeretem ha lopással vádolnak, ezért szerettem volna előre tisztázni, hogy erről szó sincs. Én csupán segítségért nyúlok a könyvhöz. Igyekszem mindent úgy megírni, hogy az megfeleljen az általam elképzelteknek.

A napokban sokat szörföztem a youtube-on és amikor ezt a dalt hallgattam, hirtelen tudtam, biztos voltam benne, hogy ez a történet dala! A dalszövege, a dallama és a ritmusa is annyira passzol hozzá. Kiráz a hideg, miközben hallgatom.


Végezetül pár szót mondanék a design-ról. Számomra akkor teljes egy történet, vagy inkább blog, ha az teljesen összhangban van a design-al. Mint látjátok az oldalnak csodás külseje lett, ezt Catalina Sánchez-nek köszönhetem, aki egy nap alatt elkészítette nekem a könyvborítóval együtt! Még egyszer szeretném itt is megköszönni a segítséged! 

Ölel,
Summer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése